Veel gestelde vragen

Contact

V Hoe dien ik een klacht over mijn aankoop in?
A

U kunt een klacht indienen via e-mail op info@guesswhy.nl

Vragen en klachten worden binnen twee tot vijf werkdagen beantwoord. Klachten over producten worden alleen schriftelijk en voorzien van foto in behandeling genomen.

V Hoe neem ik contact op met Guess Why?
A

U kunt een vraag stellen aan Guess Why via onze contactpagina

Vragen worden binnen twee tot vijf werkdagen beantwoord.

Contactgegevens:

Bereikbaar op werkdagen tussen 11:00 - 17:00
Telefoonnummer: 040-2046210
E-mail: info@guesswhy.nl

Bestellen

V Wat doe ik als ik mijn bestelling wil omruilen of terugsturen?
A

U kunt uw online bestelling in onze winkel omruilen of inleveren en uw geld terug krijgen.
U kunt ook uw bestelling terugsturen naar ons postadres. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Na ontvangst van uw pakket wordt het aankoopbedrag binnen 2 tot maximaal 10 werkdagen teruggestort.

V Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
A Nadat de betaling is gedaan en de bestelling is afgerond, ontvangt u binnen een paar minuten een orderbevestiging op het opgegeven e-mail adres.
V Wanneer ontvang ik de factuur voor mijn bestelling?
A

De factuur wordt naar het opgegeven e-mailadres verzonden op het moment dat de betaling is verwerkt.